Juha Kurppa on töissä TietoEVRY:n digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämiseen keskittyvässä CEM- yksikössä, joka on TietoEVRY:n sisäinen start-up. Juha on CEMin Jatkuvien palveluiden tiimissä, joka vastaa verkkokauppa-asiakkaiden liiketoiminnan kehittämisestä ja verkkokauppojen ylläpidosta. Oman tiiminsä lisäksi Juha on mukana useissa organisaatiorajat ylittävissä asiakkuustiimeissä, jotka tukevat asiakkaiden verkkokaupan kehittämistä ja ylläpitoa.
Juha on Head of Quality, DevOps & Continuous Services ja hänen tehtävänään on toimia linkkinä asiakkaiden ja ohjelmistosuunnittelijoiden välillä. Työ edellyttää tietoteknistä osaamista ja hyviä kommunikaatiotaitoja: on osattava puhua ohjelmistosuunnittelijoiden eli "devaajien", kieltä sekä pystyttävä tulkkaamaan se asiakkaille. Elektroninen urheilu työnä - pelaaminen, pelien järjestäminen ja kommentaattori - on kehittänyt Juhan tiimityö- ja johtamistaitoja sekä tietoteknisiä valmiuksia.” Hänen tehtävänään on toimia linkkinä asiakkaiden ja ohjelmistosuunnittelijoiden välillä. Työ edellyttää tietoteknistä osaamista ja hyviä kommunikaatiotaitoja: on osattava puhua ohjelmistosuunnittelijoiden eli "devaajien", kieltä sekä pystyttävä tulkkaamaan se asiakkaille. Elektroninen urheilu työnä - pelaaminen, pelien järjestäminen ja kommentaattori - on kehittänyt Juhan tiimityö- ja johtamistaitoja sekä tietoteknisiä valmiuksia.
"Digitaalisen kaupankäynnin tulevaisuuden muokkaaminen motivoi minua!"