Juha Kurppa on töissä Tiedon digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämiseen keskittyvässä CEM- yksikössä, joka on Tiedon sisäinen start-up. Juha on CEMin Jatkuvien palveluiden tiimissä, joka vastaa verkkokauppa-asiakkaiden liiketoiminnan kehittämisestä ja verkkokauppojen ylläpidosta. Oman tiiminsä lisäksi Juha on mukana useissa organisaatiorajat ylittävissä asiakkuustiimeissä, jotka tukevat asiakkaiden verkkokaupan kehittämistä ja ylläpitoa.
Juha on palvelupäällikkö ja tiiminvetäjä. Hänen tehtävänään on toimia linkkinä asiakkaiden ja ohjelmistosuunnittelijoiden välillä. Työ edellyttää tietoteknistä osaamista ja hyviä kommunikaatiotaitoja: on osattava puhua ohjelmistosuunnittelijoiden eli "devaajien", kieltä sekä pystyttävä tulkkaamaan se asiakkaille. Elektroninen urheilu työnä - pelaaminen, pelien järjestäminen ja kommentaattori - on kehittänyt Juhan tiimityö- ja johtamistaitoja sekä tietoteknisiä valmiuksia.
"Digitaalisen kaupankäynnin tulevaisuuden muokkaaminen motivoi minua!"